O promisiune pentru mine: 22 cărți de citit în 2022

Dimineața în tramvai sau în metrou, seara în drum spre casă de la serviciu, uneori când gătesc, sau oricând prind măcar 15 minute libere, ador să citesc. Și doresc să-mi fac o promisiune pentru mine: anul acesta voi citi 22 de cărți.

Începuturi

Eram în clasa a 12-a când am prins gustul lecturii. „Vinovată” de această patimă este Dna Profesor Doina Simion, profesorul meu de limba română de atunci. Era anul în care susțineam bacul și îmi amintesc că am citit toate romanele obligatorii pentru examen. Am rămas de atunci cu întrebarea <l-a înșelat Ela Gheorghidiu pe Ștefan sau nu?> din romanul „Ultima noapte de dragosteîntâia noapte de război” 🤨

Și Doamne ce-mi mai place să mă pierd în paginile cărților! Să devin eroină, să mă las purtată în timpuri de demult, să-mi fac planuri despre cum mă voi dezvolta, să învăț din experiențele altora, să țin cartea în mâini și să o răsfoiesc (căci sunt un consumator <conservator> de carte, prefer cartea tipărită).

Așadar, sunt ambitioasă: anul acesta voi citi 22 cărti pentru că e anul 2022. Deja am citit 3 în luna Ianuarie 😉:

  • „Viața e un roman” de Guillame Musso
  • apoi am citit „Grădina de iarnă” – a fost minunată!! – de Kristin Hannah
  • și am terminat zilele trecute „Ascultă-ți corpul, cel mai bun prieten” de Lise Bourbeau

Pasiune…

Pentru că lectura e pasiunea mea, modul meu de relaxare și împrospătare a energiei, a puterii, este modul prin care învăț cel mai bine. Și am atâtea titluri în minte, de toate felurile, că nici nu știu cu ce să continui mai întâi 😁. Ce bine că abia a început anul. Am timp să-mi ating numărul propus.

Voi ce cărți v-ați propus să citiți anul acesta? Ce domeniu vă place mai mult?

Gânduri de bine vă doresc!

Foto: arhivă personală

Publicat de Gabriela Olteanu

Profesionist HR, Young Blogger, Consilier despre Viață, Mamă de 2 băieți și Soție, Suflet Călător și Iubitor de Natură

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe